Rocky Mountains

10 augustus 2013 - Granby, Colorado, Verenigde Staten

we zijn nu dus al een paar dagen in Grandby mooie camping en leuk plaatsje echt een wintersport plaats. We hebben een autorit gemaakt door de Rocky,s erg in de rockysiindrukwekkend en heel prachtig. we hebben ook een plaatsje nederland bezocht mar er was weinig nederlands te vinden We hebben alleen in een Duits restaurant gegeten  Greet schnitzel en ik een halve haan  niet veel Duits aan . Gisteravond hebben we een avond tocht gemaakt om de wilde beesten te zien en die hebben we ook gezien  Op de terugweg van die rockymountainstocht hebben we zelfs nog schneeuw gehad.We zijn van plan om Dinsdag verder naar het Zuiden te gaan Zo langzaamaan moeten we weer huiswaarts maar het is altijd nog 4 weken en in Arizona is het nog steedserg warm. Hetzelfde in New Mexico dus we denken dat we maar voorlooig nog in Colorado blijven. We zien wel

1. Rogier en Riet:
    10 augustus 2013
    hallo.
    Wat lijkt het toch leuk dat alle plaatsen waar we van gehoord hebben
    jij ze nu in het echt ziet.
    door jouw verhaal beleven we de reis een beetje mee gr.RIRo
  2. Coby:
    11 augustus 2013
    Hoi ria .Jullie zien toch heel wat van het land .en zoals je zelf al zeg de tijd vliegt voorbij . Hier kunnen we de pepernoten en de bolchrysanten al weer kopen echt erg .maar ik zou zeggen geniet er nog van want voordat je het weet ben je weer terug .Veel plezier grt coby
  3. Gerda:
    11 augustus 2013
    Maak er maar een mooie laatste vier weken van. Gaat wel snel allemaal.
    gr.Gerda en Sjanny