De Dinosaures

1 augustus 2013

Maandag 30 juli Vandaag de grote dag . We gaan naar het dinosaurespark.In 1909 begon Earl Douglas' met het opgraven van de eerder ontdekte fossielen van de dinosaures.Het werd ten toon gesteld in de Carnegiehal in Newyork.

150 millioen jaren geleden bevolkten de dinosaurussen de oevers van de rivieren en de canyons  de Colorado en de Green river .,uit de verschillende steenlagen heeft men ongeveer kunnen construeren  hoe de wereld er 150 millioen jaren geleden er uit heeft gezien.

De rivieren hebben de botten van deze beesten meegevoerd en later heeft men die weer ontdekt .Het is interressant om dat allemaal te zien. ben wel blij dat ik in die tijd niet heb geleefd. Er leefden toen trouwens nog geen mensen.De aarde zag er toen heel anders uit. Hoe dat blijft lijkt mij maar gissen!!!!

R

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Coby:
    3 augustus 2013
    Hoi ria wat een leuke foto's .nou hier is het de afgelopen tijd ook erg warm geweest .zo te lezen heb je het aardig naar je zin .mijn vakantie is al weer een paar weken geleden .Ben er sl weer asn toe Haha. Grt coby