THE Flaming Gorge

29 juli 2013 - Ashley National Forest, Verenigde Staten

De camper rijdt prima. Ze hebben geprobeerd om de trekhaak zo zal ik het maar noemen te maken. Maar of het gelukt is??.

24 juli zijn we naar de Flaming Gorge gereden vanuit Rocksprings niet zo ver. in het begin was het best een mooie route maar op het end begon de dessert weer de overhand te krijgen.We hebben een plaatsje op een kleine camping gevonden vlak aan het meer, morgen gaan we weer verder.

the Flaming Gorge is een afdamming van de Green River. Ze hebben een hele grote dam geplaatst waardoor een heel groot meer ontstaan is. Het is prachtig om van verschillende kanten het meer te zien . THE naam Flaming Gorge is te danken aan John Wesley's Powells en zijn mannen die  de zon zagen reflecteren op de rode rotsen. Het os geweldig om te zien aan de ene kant van de dam dat hele grote meer en aan de andere kant dat kleine riviertjeEr is hier zoveel moois te zien mooie vergezichten rotspartijen herten  en andere dieren het is E het over weldoend.

We staan op een campeerplaats midden in de natuur. Vaak zijn we er helemaal alleen met niemand anders. heel heel erg rustig.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Toos van Egten:
    30 juli 2013
    Overweldigend wat jullie meemaken.
    Zo dicht bij en in de wisselende natuur.
    De foto's geven een mooie indruk .
    Hierdoor kunnen de thuisblijvers ook mee genieten.
    Goeie reis verder ,groeten Toos.