Rocksprings

27 juli 2013 - Wyoming, Michigan, Verenigde Staten

23Juli Vandaag gaan we naar Rocksprings.We moeten daar de camper uit laten lijnen. Hij bibbert heel erg bij een bepaalde snelheid.Greet wil daar iets aan gedaan hebben.De weg vanuit Jackson was het eerste begin erg mooi. Later werd het eentonig alleen droog grasland. Ze noemen het hier de Highdessart Het ligt ook zo rond de 7000 feest dat is ongeveer 2000 meter . Ik kan het wel merken aan mijn ademhaling gauw kortademig zeker als het dan ook nog eens rond de 30 graden is. Maar je moet er wat voor over hebben als je zo veel mooie dingen wilt zien.

Deze streek is echt het land van de cowboys stoere mannen met grote hoeden ze zien er stoer uit. Het rijden met kwarts is hier ook een grote sport. Ze hebben hier dan ook de ruimte. Eindeloze vlaktes. Wat mij wel opvalt is dat je er zo weinig koeien ziet het is toch het land van de cowboys.

24 julie met de camper naar de garage. ,ze hebben hem niet alleen uitgelijnd maar er ook nog nieuwe banden ondergezet. Greet heeft ze laten zitten wel een rib uit haar lijf, maar het was misschien wel nodig Ze hebben ook gelijk de prullig het apparaat  dat de jeep trekt gemaakt althans dat moet nog blijken.

Om 10 uur was de camper klaar en zijn we vertrokken naar THE Flaming Gorge

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. John en Lies:
    27 juli 2013
    We hebben op internet vast gekeken waar jullie reis nu heen gaat, the flaming gorge, het ziet er zeer indrukwekkend uit. We zijn benieuwd of jullie dat ook zo vinden als je er middenin zit. Hopelijk trilt de camper niet meer met de uitgelijnde en nieuwe banden. Goeie reis verder en tot het volgende reisverhaal. Groetjes John en Lies
  2. Rob,mj,Stan,Ruben:
    28 juli 2013
    Heel lastig ja rijden met een trillende auto, hopelijk is het opgelost nu. Niet teveel naar de stoere mannen kijken he,,,,, WE WILLEN WEL DAT JE WEER TERUG KOMT.....HAHA . De foto's zien er super uit, we zijn stiekem wel jaloers op je hoor. Maar zaterdag gaan wij ook lekker een weekje uitrusten saampjes in Spanje.heeeerlijk!!!!!!. Nog heel veel plezier. DikkeXxxx van ons allemaal.
  3. Bets en geurt:
    29 juli 2013
    Hoi Greet en Ria,
    Jammer van de pech. Hoop dat het nu verder goed gaat!
    Hier is het ook erg warm, 30-32 graden.
    Wens je veel plezier! Geniet ook van je reis!
  4. Rogier en Riet:
    29 juli 2013
    Hallo
    Fijn dat de camper weer gemaakt is.
    Een goede reis verder en minder hitte
    of kunnen jullie er wel tegen.
    Groetjes ,we kijken weer uit naar je volgend verslag