Jackson Wyoming

18 juli 2013 - Jackson, Wyoming, Verenigde Staten

We zijn hier nu in Jackson in een wasserette, ja de dagelijkse dingen moeten ook gedaan worden . Eergisteren hebben we eerst het Tetonpark bezocht heel verschrikkelijk mooie natuur. We zijn naar een duurdere camping geweest waar we internet hadden.Volgens Greet moeten we alsmaar achter internet aan voor mij  zij stelt er niet zoveel belang bij !,

De volgende dag zijn we naar het Yellowstonepark Park gereden .Het was een verschrikkelijk eind wel 220 Miles, maar het was de moeite waard We hebben  verschillende  geisers bezocht waaronder de wereldberoemde Old Faithful .

Het  was er erg druk natuurlijk ontbraken de Japanners en Chinezen ook hier i niet.Verder hebben we nog een paar geisers bezocht en gewoon een heel eind gereden door prachtige natuur .Het yellowstonepark meer is geweldig  net zo als de natuur eromheen. Zie foto's

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Rob,mj,Stan,Ruben:
    Hé mam,

Begint Greet nou al te zeuren, heb je al met de tuinslang tegen een boom aangeslagen hahaha.

Je staat er knap op, alleen die glimlach ontbreekt

Groetjes Marie-José Stan Ruben en je zoontje
  2. John en Lies:
    18 juli 2013
    Hoi Ria, ja we hebben gezien dat je er geweest bent, geweldig. Toch wel iets om jaloers op te worden. Hopelijk krijg je vandaag de was schoon en droog dan kun je er weer even tegen. Groetjes uit Venray.
  3. Annette en koen:
    Dag mam,
    Mooi daar, skypen doen we een keer als ik weer thuis ben lukt moeilijk vanuit oostenrijk, veel plezier verder liefs Annette
  4. Jeroen:
    18 juli 2013
    Hoi Ma, ziet er allemaal mooi uit. Kan zien dat je het naar je zin hebt.
    groetjes van iedereen
  5. Rogier en Riet:
    19 juli 2013
    Hallo
    prachtige reis mooie foto's en verhaal
    nog veel plezier
    groetjes Rogier en Riet
  6. Nel:
    19 juli 2013
    Prachtig! Leuk om jullie te volgen.
    Wij waren vandaag bij afsluiting vierdaagse.
    Enorm leuk, we hebben genoten, ook van het prachtige weer.
    Liefs, NEL en ANK.
  7. Rob,mj,Stan,Ruben:
    21 juli 2013
    Hoi oma, het is vast leuk daar in Amerika. Hier hebben we het ook naar ons zin, want Ruben en ik hebben net vakantie en het is heerlijk weer! We hebben al veel gedaan zoals dat we vandaag in gorinchem zijn wezen zwemmen met papa en Marie-José.

Groetjes, Stan :)