Van Granby naar Redstone

14 augustus 2013 - Montrose, Colorado, Verenigde Staten

We zijn wel van onze route afgeweken maar dat heeft een rede. De bergen waren een beetje aan de hoge kant en we wilden eigenlijk ook niet naar het warme New Mexico.Daar is het nu zo rond de 50 graden en dat kunnen wij Hollanders toch moeilijk verdragen. Daarom zijn we een beetje naar het westen uitgeweken en gaan dus niet naar Santa Fe en Albiquerqie. We komen nu een beetje uit in noord Arizona dus waar de bergen zijn en het dus iets koeler is.

Vandaag zijn wij gearriveerd in Monrose,eigenlijk een mijnstadje in het westen van Colorado.De route hiernaar toe was erg mooi,ook wel wat aan de hoge kant maar de camper haalt het makkelijk.

We zijn nu op een camping die alles heeft water electr. Afvoer en natuurlijk Internet,dus ik kan mijn verhaal nu weer  verder schrijven. Van hieruit gaan we in de omgeving wat tochtjes maken de Blackcanyon en en verder alles wat hier te zien is. Vanavond zijn we uit wezen eten wat denk je Steak natuurlijk. Het is heel raar er wordt hier verschrikkelijk veel gevist voornamelijk in die snel stromende rivieren maar verse vis onder andere Trout  dat is Forel, die kun je hier nergens vers eten,jammer jammer .Ik heb wel een keer Trout gegeten maar die was gerookt en dat vind ik niet zo lekker als gebradeden in de roomboter.Greet vind dat ik mij beter aan. Moet passen.