PHOENIX

29 juni 2013 - Phoenix, Arizona, Verenigde Staten

JULLIE ZULLEN WEL BENIEUWD ZIJN OF ALLES GOED IS GEGAAN!!
NU 27 JUNI BEN IK VERTROKKEN VOOR MIJN GROTE TRIP NAAR AMERIKA. HEEL SPANNEND EN HEB DE LAATSE DAGEN TOCH WEL EEN PILLETJE NODIG GEHAD OM TE KUNNEN SLAPEN!
HET WAS EEN LANGE ZIT EN ZEER VERMOEIEND, BOVENDIEN WAS HET OOK ERG KOUD IN HET VLIEGTUIG,ONDANKS DE DEKEN IN HOUSTEN HEB IK EEN TUSSENSTOP GEMAAKT EN MOEST 4 UUR WACHTEN VOOR MIJN VOLGENDE REIS NAAR PHOENIX
EEN HEEL GEDOE OP DAT VLIEGVELD JE MOET UITCHECKEN EN WEER INCHECKEN DE BAGAGE OPHALEN EN WEER INLEVEREN. KORTOM EEN HEEL GEDOE. UITEINDELIJK GOED IN PHOENIX AANGEKOMEN. BUITEN GEKOMEN (MARGREET STOND OP MIJ TE WACHTEN ) WAS HET NET OF IK DE SAUNA BINNENGING 48 GRADEN EN DAT IS ECHT NIET OVERDREVEN.
WE LOGEREN TOT ZONDAG WANT DAN VERTREKKEN WE NAAR HET NOORDEN WAAR DE CAMPER STAAT IN HET APPARTEMENT VAN EEN NEEF ERG COMFORTABEL EN HEEL AARDIG VAN DIE JONGEN. HIJ WAS OP ZAKEN REIS EN HEBBEN HET RIJK ALLEEN.
GISTEREN OP STAP GEWEEST OM TE KIJKEN OF WE EEN INTERNET VERBINDEN KUNNEN KRIJGEN ALS WE ON ROUTE ZIJN. NIET GELUKT VEEL TE DUUR.
UITEINDELIJK VIA DIE AARDIGE NEEF EEN APP GEDOWNLOAD BOINGO GENAAMD JE BETAALT 6 EURO 99 PER MAAND EN DAN ZOEKT HIJ AUTOMATISCH ALLE HOTSPOTS OP IN DE BUURT. WE ZULLEN WEL ZIEN OF HET WERKT
SMIDDAGS HEBBEN WE NOG EEN AUTORIT GEMAAKT NAAR LAKEBARTLETT ECHT DE MOEITE WAARD. ZIE DE FOTOS

MORGEN OP NAAR HET KOELE NOORDEN

1. Toos van Egten:
    29 juni 2013
    Een groot temperatuur- verschil voor je geweest en de tussenstop niet zo fijn ,maar eenmaal in het gezelschap van je vriendin en straks in het huis van hasr neef - ben je het weer vergeten.
    Dan gaat de grote reis beginnen en ben je niet meer zo afhankelijk.
    Geniet van jullie tocht met de hartelijke groeten van Toos.
  2. Niet Toon, maar Thomas:
    30 juni 2013
    Oke...het eerste verslag ontvangen, goede trip en veel plezier
    toegewenst.
  3. Gerda/Sjanny van der Horst:
    30 juni 2013
    Nou Marie, dat was het begin, maar je bent er nu (bijna),geniet ze van je verdere reis. We kijken uit naar je verdere reisverslag. Het is hier rond de 20 graden dus wel iets kouder.
  4. Rob,mj,Stan,Ruben:
    30 juni 2013
    Prachtig reisverhaal ! Groetjes STAN!!!!!!!!!!!!!!
  5. Floris:
    30 juni 2013
    Mooi dat het allemaal goed is gegaan met de reis (vooral dat het overstappen goed is gegaan). Veel succes met het rijden met de camper de komende weken! Groetjes Floris
    (vergeet de caps lock niet uitzetten oma)
  6. Peter en Anita:
    1 juli 2013
    Fijn dat de reis goed verlopen is. De hitte zal hopelijk in het noorden wel minder zijn. We wensen jullie een goede start met de camper, doe voorzichtig. Groetjes.
  7. John en Lies:
    3 juli 2013
    Hoi Ri, na al het gedoe van de vliegreis hopen we dat je nu je plek hebt gevonden in de camper en dat je weer heerlijk kunt slapen. We wensen jullie een hele fijne reis dwars door de states en zien met spanning de reisverslagen en foto's tegemoet. Groetjes John en Lies
  8. Rogier en Riet:
    4 juli 2013
    Hallo Marie
    Je eerste verslag ontvangen.
    We hopen dat je een fijne reis tegemoet gaat.Groetjes
  9. Nel:
    5 juli 2013
    Hoi meiden, Inmiddels zijn jullie al en route.
    Ik ben net terug van vakantie, heerlijk gehad.
    Ben benieuwd naar het vervolg van jullie verhaal.
    Goeie reis, geniet ervan.
    Liefs, Nel en Ank.
  10. Theo:
    6 juli 2013
    Nou oudere zus trots op je dat je dit doet .
    Hoop voor jullie dat alles goed blijft gaan.anders bel maar ik kom, wel helpen verder doe voorzichtig aan .Hou je hoofd goed koel dus op tijd een borrel veel plezier toegewenst
    van ons xxx
  11. Annette en koen:
    6 juli 2013
    hallo mam,
    Hoe gaat het daar. wij zitten inmiddels in Italie. het is hier geweldig. Erg warm 33 graden. Zijn julie al verder getrokken met de camper. We horen het wel
    Groet Annette