Rocky Mountain

7 augustus 2013 - San Isabel National Forest, Verenigde Staten

Nou the smartguy heeft het nog maar gedeeltelijk opgelost. Hij had hem de nieuwe trekhaak dus aangekoppeld maar wij kregen hem er dus niet af. Ik denk dat we nog moeten oefenen. We zijn dus nu wel in Colorado. het is hier een stuk koeler en we zitten hier dus rond de 8000 feet. We zijn in Grandlake een echte wintersport plaats lijkt dus veel op Oostenrijk.

We hadden heel veel moeite om een camping te vinden hadden ons zel vastgeredenen konden niet meer voor of achteruit, een vriendelijke Amerikaan heeft ons geholpen en ons naar een mooie camping gebracht. we blijvn hier tot Zondag denk ik.  het weer is vandaag niet zoon mooi weer maar weer om te internetten

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. John en Lies:
    7 augustus 2013
    Gelukkig dat er ook in Amerika behulpzame mensen zijn anders hadden jullie daar mooi gestaan, ook dit avontuur weer tot een goed einde gebracht en staan jullie weer op een mooie camping plaats. Ook wij hebben vandaag weer om te internetten gehad, de hele dag heeft het geregend. Tot het volgende verhaal en groetjes vanaf de boot.
  2. Nel:
    8 augustus 2013
    Nou,wat een avontuur weer.
    Ik ging vandaag voor cystoscopie. Zag er prima uit.
    Hoera!!Wat een opluchting.
    Voor jullie goede reis en geniet ermaar weer van.
    Veel groetjes van 2 blije meisjes.
  3. Wim:
    9 augustus 2013
    Hoi Greet en Ria,
    Leuk om jullie reisverhalen zo te lezen!Beetje jaloers ben ik wel hoor...Ben nu zelf net terug van een reis naar Italy met een Bernard een goede vriend van me, samen 3500 km gereden en heel veel gezien ! en wat een heerlijk land Italy;)! Hier in het Nederlandse iedereen nog een beetje in vakantiesferen, en zelf ben ik bezig om weer aan het werk te blijven bij mijn huidige werkgever...een kwestie van lange adem!!
    Wens jullie veel plezier en avontuur, en ik geniet met jullie mee met deze voor jullie hele unieke ervaring!
    Gr Wim