Roosevelt

7 juli 2013 - Phoenix, Arizona, Verenigde Staten

Van het Sakkawea meer naar het Rooseveltpark  naar de badlands waarom noemen ze dit land zo omdat er alleen maar gras en onkruid op groeit. Het zijn onafzienbare gebieden  en grazen dus alleen maar koeien op.Het is hier dus echt het wilde westen. Dit gebied is denk ik groter als heel Nederland! We vinden een Camping waar een waarschuwing geldt dat er wel een een kudde bizons overheen kan denderen,geen gezien dus. We waren laat op de camping hebben wat rond gewandeld en de little  Missouri bewonderd. En Greet is gek op vuurtje stoken dus hebben we nog een kampvuur gemaakt ook geweldig om de muggen te verjagen, Daar hebben we erg veel last van.

1. Corry en Rudy:
    8 juli 2013
    Laat jullie je maar niet lek prikken, jammer van de met de feestdag genuttigde alcohol.
    Zo te zien hebben jullie al heel wat kilometers afgelegd.
    Groeten van Corry en Rudy.
  2. Annette en koen:
    Dag mam,
    Goh dus je leeft nog en bent er niet vandoor met een cowboy. met Greet is het gezellig genoeg.
    Wij zitten in Italia, in een heerlijk castello. gisteren hebben we kookles gehad van italaiaanse vrouwen, tortelini gemaakt e.a lekkere dingen die we natuurlijk hebben opgegeten. Dit was nog mijn belofte aan Koen toen hij vijftig werd.
    Veel liefs en geniet
    Koen en Annette
  3. Peter en Anita:
    8 juli 2013
    Hoi Ria en Greet, zo te lezen gaat alles naar jullie zin. We denken dat je geskipt had, maar kregen geen verbinding. Zijn jullie van de route afgeweken, omdat jullie nu in minot zitten? Wij hebben Danielle hier voor 3 weken, daarna gaan ze naar Frankrijk . Het weer is hier fantastisch, dus kunnen wij ook genieten. Veel plezier en goede reis. Peter en Anita
  4. John en Lies:
    9 juli 2013
    Hoi Ria, toch wel gaaf, voordat je op vakantie gaat zijn we weken aan het proberen te skypen maar niets lukte en nu hadden we meteen contact. Leuk dat we de camper nu ook aan de binnenkant gezien hebben. Goede reis verder en tot hoors.
  5. Toos van Egten:
    Dag samen,
    Fijn dat jullie zo genieten.
    Ja Ria, dit is wel wat anders dan in Oostenrijk met een tour-caravan !
    Hartelijke groeten,Toos. HOUDOE.
  6. Nel:
    9 juli 2013
    Hoe gaat het rijden in die enorme camper met aanhangauto?
    Ik vind jullie kanjers. Leuk om jullie op afstand te volgen.
    Wat een belevenis!
    Morgen start de renovatie van mijn badkamer.
    Ank werkt deze week op de Zonnebloemboot.
    Geheel andere materie.
    Liefs, NEL.